TIA MOSS (1-YEAR) photo review
Emmeldah (Aug 13, 2026)
August 14, 2026
so in love with Tia mosss omg!!!!! 1000/10😫 so effortless!
MAYA BROWN (1-YEAR) photo review
Syafika (Aug 7, 2026)
August 14, 2026
so far okayy, selesa pakai. sesuai dengan saya and pakai hampir 8 jam camtu
RAE MOON (1-YEAR) photo review
Aisyah (July 14, 2026)
August 14, 2026
nikah & sanding. Sumpah selesa gila yaaaa!! Selalu saya akan pening + mengantuk bila pakai lens. Ni tidak yaaaa 😆 dari 6 am - 6 pm for both days s...More
nikah & sanding. Sumpah selesa gila yaaaa!! Selalu saya akan pening + mengantuk bila pakai lens. Ni tidak yaaaa 😆 dari 6 am - 6 pm for both days selesa jeee. Tak ada sakit apa apa pun. Mata pun tak merah, terkejut gilaaa.
RAE MOON (1-YEAR) photo review
Eyka Zainal (June 29, 2026)
August 14, 2026
Dah pakai, lurvee sangat naik color dia ya. dia terus naik kann seri hehe i pakaii 6 hours ++ ✨ so far okay tak pedihh and selesa sajaa. lens u tak c...More
Dah pakai, lurvee sangat naik color dia ya. dia terus naik kann seri hehe i pakaii 6 hours ++ ✨ so far okay tak pedihh and selesa sajaa. lens u tak cepat terpeleot terlipat haha
KAMILIA COCO (1-YEAR) photo review
Sha Harssu (June 29, 2026)
August 14, 2026
The lens was toooo good on me❤️
MAIRA HAZEL (1-YEAR) photo review
Tiena (May 29, 2026)
August 14, 2026
Mmg dari dlu guna smpai skrg. Selesa sgt. mata i sensitif pakai lense, selalu 2-3 jam pakai dah merah, tapi guna ivylense ringan ja di mata, seharian ...More
Mmg dari dlu guna smpai skrg. Selesa sgt. mata i sensitif pakai lense, selalu 2-3 jam pakai dah merah, tapi guna ivylense ringan ja di mata, seharian pakai pun still ok. pakai ivy lense dari jam 8pagi sampai 11mlm, kadang2 rasa mcm tak pakai lense sebab ringan sgt
RAE MOON (1-YEAR) photo review
Shawani (May 25,2026)
August 14, 2026
Sangat okayyyyyy!! I pakai dari pukul 1pm sampai 3 pagi tau!!! Memang tak rasa bergerak ke apa. Love sangattttt🤍Thanks jugak sebab keluarkan lens cant...More
Sangat okayyyyyy!! I pakai dari pukul 1pm sampai 3 pagi tau!!! Memang tak rasa bergerak ke apa. Love sangattttt🤍Thanks jugak sebab keluarkan lens cantik hihihi🤍
SOFFYA BROWN (1-YEAR) photo review
Afrina (May 23,2026)
August 14, 2026
Love sangat Ivy Lens 🥹 Always selesa even long hours wear. Look sgt natural but at the same time it is popping gituhh 😍
KAMILIA COCO (1-YEAR) photo review
Annur (May 21, 2026)
August 14, 2026
Sangat Okay . Saya pakai time saya convo dari pagi sampai mlm tak pedih mata pon. Btw saya first time pakai lens
RAE MOON (1-YEAR) photo review
Nur Amalin (April 30, 2026)
August 14, 2026
okay sangat macam selalu! hehe selesa sangat walaupun pakai lama 🥹🫶🏻🥰
MAIRA HAZEL (1-YEAR) photo review
Nurin Syahirah (July 15, 2026)
August 14, 2026
Selesa sngt lenses from ivy!! tk rsa mcm pakai lense. definitely my favorite lense 🫶🏼 nikah around 11jam & sanding around 12/13 jam cmtuuuu . sele...More
Selesa sngt lenses from ivy!! tk rsa mcm pakai lense. definitely my favorite lense 🫶🏼 nikah around 11jam & sanding around 12/13 jam cmtuuuu . selesa sngt smpai trlupa pakai lens😆😆
RAE MOON (1-YEAR) photo review
Nur Hazwani (July 27,2026)
August 14, 2026
pakai lens dari Ivy lens time tunang. okay jeee mmg tak sakit mata. nak pakai pun senang. pakai dari pukul 7 sebelum makeup smpai pukul 4 ptg