-
MAYA BROWN (1-YEAR)
RM60.005261 sold
-
SOFFYA BROWN (1-YEAR)
RM60.005123 sold
-
LUNA HAZEL (1-YEAR)
RM60.003706 sold
-
KAMILIA COCO (1-YEAR)
RM60.003468 sold
-
RUBY ROSE (1-YEAR)
RM60.003410 sold
-
ADALIA BROWN (1-YEAR)
RM60.002606 sold
-
DAHLIA BROWN (1-YEAR)
RM60.001869 sold
-
RAE MOON (1-YEAR)
RM60.001676 sold
-
ELLA GRAY (1-YEAR)
RM60.001588 sold
-
MAIRA HAZEL (1-YEAR)
RM60.001335 sold
-
LILY HAZEL (1-YEAR)
RM60.001220 sold
-
TIA MOSS (1-YEAR)
RM60.001069 sold

Emmeldah (Aug 13, 2026)
Rated 5 out of 5
August 14, 2026
so in love with Tia mosss omg!!!!! 1000/10😫 so effortless!

Syafika (Aug 7, 2026)
Rated 5 out of 5
August 14, 2026
so far okayy, selesa pakai. sesuai dengan saya and pakai hampir 8 jam camtu

Aisyah (July 14, 2026)
Rated 5 out of 5
August 14, 2026
nikah & sanding. Sumpah selesa gila yaaaa!! Selalu saya akan pening + mengantuk bila pakai lens. Ni tidak yaaaa 😆 dari 6 am - 6 pm for both days s...More
nikah & sanding. Sumpah selesa gila yaaaa!! Selalu saya akan pening + mengantuk bila pakai lens. Ni tidak yaaaa 😆 dari 6 am - 6 pm for both days selesa jeee. Tak ada sakit apa apa pun. Mata pun tak merah, terkejut gilaaa.

Eyka Zainal (June 29, 2026)
Rated 5 out of 5
August 14, 2026
Dah pakai, lurvee sangat naik color dia ya. dia terus naik kann seri hehe i pakaii 6 hours ++ ✨ so far okay tak pedihh and selesa sajaa. lens u tak c...More
Dah pakai, lurvee sangat naik color dia ya. dia terus naik kann seri hehe i pakaii 6 hours ++ ✨ so far okay tak pedihh and selesa sajaa. lens u tak cepat terpeleot terlipat haha

Sha Harssu (June 29, 2026)
Rated 5 out of 5
August 14, 2026
The lens was toooo good on me❤️

Tiena (May 29, 2026)
Rated 5 out of 5
August 14, 2026
Mmg dari dlu guna smpai skrg. Selesa sgt. mata i sensitif pakai lense, selalu 2-3 jam pakai dah merah, tapi guna ivylense ringan ja di mata, seharian ...More
Mmg dari dlu guna smpai skrg. Selesa sgt. mata i sensitif pakai lense, selalu 2-3 jam pakai dah merah, tapi guna ivylense ringan ja di mata, seharian pakai pun still ok. pakai ivy lense dari jam 8pagi sampai 11mlm, kadang2 rasa mcm tak pakai lense sebab ringan sgt

Shawani (May 25,2026)
Rated 5 out of 5
August 14, 2026
Sangat okayyyyyy!! I pakai dari pukul 1pm sampai 3 pagi tau!!! Memang tak rasa bergerak ke apa. Love sangattttt🤍Thanks jugak sebab keluarkan lens cant...More
Sangat okayyyyyy!! I pakai dari pukul 1pm sampai 3 pagi tau!!! Memang tak rasa bergerak ke apa. Love sangattttt🤍Thanks jugak sebab keluarkan lens cantik hihihi🤍

Afrina (May 23,2026)
Rated 5 out of 5
August 14, 2026
Love sangat Ivy Lens 🥹 Always selesa even long hours wear. Look sgt natural but at the same time it is popping gituhh 😍

Annur (May 21, 2026)
Rated 5 out of 5
August 14, 2026
Sangat Okay . Saya pakai time saya convo dari pagi sampai mlm tak pedih mata pon. Btw saya first time pakai lens

Nur Amalin (April 30, 2026)
Rated 5 out of 5
August 14, 2026
okay sangat macam selalu! hehe selesa sangat walaupun pakai lama 🥹🫶🏻🥰

Nurin Syahirah (July 15, 2026)
Rated 5 out of 5
August 14, 2026
Selesa sngt lenses from ivy!! tk rsa mcm pakai lense. definitely my favorite lense 🫶🏼 nikah around 11jam & sanding around 12/13 jam cmtuuuu . sele...More
Selesa sngt lenses from ivy!! tk rsa mcm pakai lense. definitely my favorite lense 🫶🏼 nikah around 11jam & sanding around 12/13 jam cmtuuuu . selesa sngt smpai trlupa pakai lens😆😆

Nur Hazwani (July 27,2026)
Rated 5 out of 5
August 14, 2026
pakai lens dari Ivy lens time tunang. okay jeee mmg tak sakit mata. nak pakai pun senang. pakai dari pukul 7 sebelum makeup smpai pukul 4 ptg











